lördag 13 mars 2010

Förbundsstyrelsen sammanträder


I helgen är det ”samling vid pumpen” i Stockholm och Förbundsstyrelsen är samlad för ”fysiskt möte”. FS kommer från olika delar av Sverige och denna gång är de förstärkta med sakkunskap från flera.
Jag tycker det är riktigt kul och har ju varit med sedan 80-talet då det bara var sådana möten. Numera har ju BRF verkligen klivit in den moderna tiden gällande möten/kontakter/konferanser. Idag tex var jag på tele-arbetsplatsträff, svarade mail och åkte bil med ett annat möte, då vi skulle åt samma håll, och allt lite samtidigt. Nä, vi körde inte även om jag kanske då sluppit åka något varv extra i någon rondell och hittat ut ur det underjordiska garaget.

Eller inte, då jag är känd för att tro jag hittar och anser GPS är för..andra.

Tror alltså. Till saken och tillbaka så är det jobbarhelg på kansliet och ser man dagordningen så undrar man hur detta skall hinnas med? Det händer mycket och kommer hända mycket och det här är mer spännande än schlagerfinalen som vi nu missar.

Kan man blogga från mötet? Ja, men det är nog lika troligt som att man någon gång i livet får se en kanin med en pannkaka på huvudet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar