torsdag 4 februari 2010

Nakenchock


Ibland tar det liksom stopp och nått blockerar hjärnan.
Jag är så dryg att jag vågar erkänna det och dessutom vet jag just nu vad själva stoppet är. (Det underlättar.) Det är världens sämsta vits som liksom fastnat;
Jag var fotbollsligist, men nu har jag börjat virka. Jag är en huligarn”.

Kan inte låta bli att tänka på hur dålig den är.. och så flinar jag. För mig själv. Undrar vad folk ska tänka….

Jag tänker... att snart är det fredag och jag vet att vår vice ordförande Ankan är på Öland och inte har någon uppkoppling, dvs vare sig ser eller..kan läsa bloggen, så.. därför lägger jag ut en nakenbild på honom ovan. Ett slags BRF-nakenchock.
Jag har en till nakenchock för det 100:e inlägget.
Men, inte på Ankan. Hehe. ..

1 kommentar:

  1. Snyggt och som han brukar säga, jag har italienskt påbrå. Det syns nu. För första gången. // Anonym :-)

    SvaraRadera