söndag 2 maj 2010

Somewhere over


Nu är det bara en dag kvar i fiskeparadiset och åter så illustrerar jag inlägget med tanke på mina kamrater. Ni behöver inte ens fundera på vem som är vem, i mina tankar, och sen om ni på något sätt hör något annat så är det ju den som skriver något först som har sant. Eller? Det som du och jag ser och som en skribent inte ser, eller förstår, har ingen vikt men nu blev det lite skenade i texten så vi tar fasta på ”vikt”.

Den är bra och Regnbågarna ligger på 3-4 kilo och några större. Vi fiskar med tunna tafsar och små spön och får bra med fisk. Kamp och kul och friskare än så här kan nog en brandman kanske inte känna sig. Får försöka behålla den känslan till imorgon till SKL och Stockholm då det är heldag med projektet ”Friska brandmän”.

Otroligt angeläget då det i stora drag handlar om att förebygga cancer hos brandmän och kul då det drivs i samverkan mellan BRF och Kommunal.
Uppenbarligen kan vi samverka och det har aldrig BRF tvivlat på.

Nu ska jag som i visan, inte, ”blanda mitt kaffe med..” utan fiska det sista innan vi drar hemmåt. Hörs //

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar